I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, April 4, 2018

Permulaan baru

hai korangs...

lama rasa nya aku x update dalam bm. rasa pelik lak taip ni. hehehe gedikss macam omputih lakss *muntah hijau

anyway, dah lebih kurang seminggu kitorg duduk rumah baru. so far ok la. sebelum ni aku kena keluar awal sbb rumah dekat dengan ofis tapi jauh dari sekolah anak kan. sekarang siap2 je 5 minit dah sampai sekolah anak pastu terus gi keje. memang best la. cuma tula masa rehat xleh balik rumah. slalu tu aku breakfast pun kat rumah. masa lunch siap tido lagi. sekarang dah x boleh. kalau nak pun kena agak2 masa la. kalau x confirm sampai ofis lambat.

so kirakan semua barang memang kitorg dah punggah habis la. barang yg aku x pernah nampak pun tetiba je muncul. (- -!!)

barang sape la tu yg banyak sangat. dahla rumah baru ni xde stor. so semua barang letak kat luar je. aku malas nak fikir. biar die yg fikir. sape suruh barang banyak sangat. barang2 dapur, rumah n barang2 aku semua dah berkemas. ada la beberapa yg aku nak let go dan nak buang. ada gak barang orang lain yg menumpang (barang sape la tu)* tangan di dada mata ke atas..

yela aku kan kemas rumah lama mak gak. jadi ada la barang sape2 tah aku main amik je. nak terus buang kang barang org. so kita amik je dulu, kemudian baru cek. jadi minggu depan memang akan di edarkan kepada tuan nya. adik-beradik aku sila maklum ye. ada 3 kotak ni.....

em apa lagi nak update ek?

hmm...keje macam biasa la. event tu ok la. YB datang rasmikan. tapi cam biasa org belakang tabir duduk kat belakang je. x amik gambar pun. so sekarang nak kena kejar keje2 yg bertangguh la. lagi apa ek?

owh si Ari sekarang ni xtau la sejak bila dah pandai nak hensem2. rambut sikat tepi. sikit2 masuk bilik aku pastu sikat rambut. (bilik die xde cermin) ada sekali tu aku geram sangat. aku gonyoh2 rambut die. eh terus menangis ko. pastu cepat2 sikat balik. ni ikut perangai sape la ni....hahaha

alhamdulillah semua hal rumah dah setel. bil rumah lama dah potong, kunci pun dah serah. so lepas ni nak tumpukan hal adik aku. pasal apa?








                                    DIA NAK KAWIN!!!








yes tetiba je kan. eh xde la tetiba sbb memang die plan nak kawin tahun ni tapi bukan la seawal ni. hish x menyabor budak nih. macam aku je....hahahaha

so sekarang memang tengah uruskan macam2. bukan aku, die la yg bz. aku menyelit je. owh minggu depan nak kena kemas rumah mak lak. aku ni keje nye mengemas jela. ha...ha...ha....









No comments: