I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, May 29, 2017

Salam Ramadan

Salam ramadan semua!!!













hari ni hari ketiga berpuasa boleh lak aku x bangun sahur pagi tadi. adehhhh.... eh xde mukadimah xde apa tetiba je cerita pasal x sahur ek. hahahaha biasa la tu

owh Nia dah 2 ari puasa. tapi pagi tadi kan x sahur. so aku cakap kat die kalau x larat sangat, makan je. kesian kan budak lagi. masa first day puasa ari tu pun aku suruh die buka puasa awal. walaupun masa tu dah kol 6. ok la tu kira die tahan la jugak. semalam die puasa penuh. hari ni memang x puasa la kan. sbb tahun lepas pun Nia cuma x puasa seminggu je. so mungkin esok boleh cuba lagi.

ok update terkini. aku cam biasa la bz memanjang. keje kan memang xkan penah habis. plus macam cerita sama je. alasan malas nak update dan menaip entry sebenarnya.

Nia dgn Ari cam biasa la. asik gaduh je. kadang2 mainan yg satu tu jugak diorg nak rebut. padahal ada je mainan lain. hari tu ada ke Ari minta nak baby?!! kalau la baby tu mama boleh main amik je kat mana2.... haishhhh bukan xnak cuma masih belum ada rezeki. buat sementara ni korang main jela berdua ye.

tahun ni raya pertama kat rumah MIL. so aku dah siap beli baju ikut tema diorg. kira kan preparation baju raya memang dah setel awal. cuma sekarang nak cari baju kasual/t-shirt je. mungkin akan beli masa lagi 2 minggu nak raya kot. sbb masa tu la ada sale yg best2. hahaha

lagi apa ek?

em itu jela kot. dah xtau nak update ape dah. kang aku x update korang tanya aku gi mana lak. eh ada org tanya ke? perasan sangat ni. erkkk eh x boleh muntah hijau nanti batal puasa tau. hahahaha






No comments: