I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, January 8, 2014

Muzium coklat

Muzium coklat ni sebenarnya kilang buat coklat. tapi bahagian yg org luar boleh masuk kecik je. papan tanda kat depan kilang pun kecik je. sbb tu la hari sebelum nye kitorg x jumpa.




masuk2 je nampak ni.








percubaan amik gambar Nia dgn lembu. fail!!

penat la Yani tarik tangan die suruh duduk diam2 tapi die boleh lak ajak Yani main tarik2 tangan. haihhhh la anakkk....







ni demo coklat. diorg buat setiap hari kol 12 n kol 3 kot. x ingat lak tapi yg aku pegi ni masa tu kol 12. demo die biasa je. muzium coklat ni di buka hari bekerja sahaja dari kol 8 sampai 5 petang.

antara arca dari coklat:






ular ni patutnye bentuk 2012 tapi aku x amik full lak. hehehe







coklat bentuk bunga



nak masuk tempat ni free tau sbb tu la kitorg pegi. pastu coklat kat situ pun ok la. ada yg x penah jumpa n ada yg macam lain sikit. ada yg mahal n ada yg sedang2. ok la kalau nak buat ole2 balik rumah.

balik tu kitorg gi Nilai 3 lak. hahaha memang borong sakan la MIL. aku x, aku tgk je. lagipun macam xde yg berkenan. baik beli kat JB je kot. owh sampai rumah asar kot. penat giler tapi puas sbb dapat spend time dgn family. walaupun rasa macam banyak habis masa kat jalan je. next time nak gi jauh2 sikit la. asyik dekat2 je.





p/s : habis gak aku up pasal cuti. legaaaa.....



No comments: