I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, April 21, 2010

My Obsession...

aku ni mmg giler kasut....kalau nampak org lalu...yg 1st aku tgk adalah kasut die...poyo kan....so selepas penat bershopping, tetiba je ada idea nak layout semua kasut aku....dan ini lah hasilnye...




semua ni kasut2 yg masih elok n aku still pakai...yg lain2 tu dah innalillah...biasa aku had kan 3 tahun sama ada nak simpan lagi atau buang or bagi org kasut tu...if dah buruk sgt, aku buang la...cam kasut merah tu...dah 3 kali tampal tau...sayaaaaannnggggg giler....sampaikan bila pakai baju hijau pun aku masih pakai sandal merah ni....hahahaha...mmg sedap pakai la...sandal hijau tu Ai punya...aku saje test pakai...yg putih tu baru je beli....hehehe



 
sandal putih yg aku pakai tu dah nganga mulut...nak tampal dah xleh...tapi sayang nak buang...huhuhu


ini baru simpanan kasut aku. belum lagi kasut mak, Ai n adik...oh adik x masuk dalam senarai suka kasut. die cuma ada satu kasut je...tapi Ai...aku dgn mak mmg xleh lawan die. masa die baru habis blaja, mmg brg die banyak kasut n baju! kalau aku layout kasut die, mau x muat frame pic....heheheh jgn mare ye Ai....so korg leh bayangkan la rumah aku yg penuh kasut....tu pun mak nak tambah lagi collection masa gi Angsana ari tu, cuma xde yg die berkenan...k la...tu je....Peace! =)

p/s : sangat terharu bila ada blogger senior sanggup jadi follower aku yg kerdil ni....kembang kempis hidung aku...hehehe

2 comments:

mawarbiru said...

mana sandal yg janji nak bagi ari tu?

funky_D said...

yg dlm pic warna kelabu....lupa nak bagi ari tu...but heels die pecah so akak kena la betulkan sendiri....hehehe